მეშვიდე დაღე დავიწყეთ დრაივზე საქაღალდეების შექმნით, შევქმენით საქაღალდე პროექტების პორტფოლიო, რომელშიც მოვათავსე ჩემი პროექტის საქაღალდე - ეს მავნებელია, ამ უკანასკნელში კი მოვათავსეთ ექვსი საქაღალდეშემდეგი სახელწოდებებით: კურსის რესურსები; მოსწავლის ნიმუში; სასწავლო პროექტის გეგმა; სასწავლო პროექტის დამხმარე; სურათები, აუდიო, ვიდეო; შეფასებები.
მეილიდან საქაღალდე შეფასებებში გადავიტანეთ ფაილი - რუბრიკა, და გადავიყვანეთ რედაქტირების რეჟიმში, რომ დრაივში შეგვეძლოს მუშაობა მასზე.
მოვაწესრიგეთ რუბრიკები და გადავიტანეთ დრაივში შესაბამის საქაღალდეებში.
გავარჩიეთ - ინდივიდუალური განსხვავებების სწავლის დროს. (სლაიდშოუ).
მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის (ფსიქოლოგიური ტიპის დასადგენად, თუ როგორ მოსწონს მოსწავლეს სწავლა - ვიზუალურად და ა.შ.) გავამზადეთ თვითშეფასების ფორმა - კითხვარის რეფლექსიები.
საჭირო მასალა ავტვირთეთ დრაივში შესაბამს საქაღალდეებში.
ბოლოს ვიუვერის (რესურსებში ვეძებთ სიტყვა "მხარდაჭერა" მეშვეობით) - რესურსებში და მხარდაჭერაში გავეცანით ფორმებს-ხარაჩოებს და მოსწავლეთათვის გავამზადეთ შაბლონი (ფორმა)ხარაჩო - სკაფოლდინგი (რომელშიც საჭიროა ავსახოთ თუ - როგორ მივცეთ მიმართულებები მოსწავლეს კვლევისთვის) - პრეზენტაციის გასაკეთებლად.
ძალიან საინტერესო დღე იყო. ბევრი ახალი აღმოვაჩინე
ReplyDeleteამომწურავი რეფლექსიაა :)
ReplyDeleteთქვენი რეფლექსია დამეხმარა,რომ უკეთესად გამეგო განვლილი მასალა.
ReplyDelete