დღეს გადავხედეთ სტანდარტების და შეფასების რუბრიკას, ვიმსჯელეთ სტანდარტით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებზე.
გავეცანით დოკუმენტებს: 21 საუკუნის უნარ-ჩვევები და შესაბამისი ლექსიკა; ბლუმის ტაქსონომეტრიას; ბლუმის ტაქსონომეტრია დაგვეხმარა შეგვეფასებინა სრანდარტი იყო თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების შესაბამისი.
ამოცანების სტანდარტიდან გამომდინარე ისეთი ამოცანები უნდა გვქონდეს, რომელიც შეფასდება; შევიმუშავეთ ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი კითხვები, დრაივში დავიწყეთ პროცედურების წერა.
No comments:
Post a Comment