Wednesday, November 18, 2015

დღე მესამე


დღეს გადავხედეთ სტანდარტების და შეფასების რუბრიკას, ვიმსჯელეთ სტანდარტით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებზე.

გავეცანით დოკუმენტებს: 21 საუკუნის უნარ-ჩვევები და შესაბამისი ლექსიკა;  ბლუმის ტაქსონომეტრიას; ბლუმის ტაქსონომეტრია დაგვეხმარა შეგვეფასებინა სრანდარტი იყო თუ არა მაღალი  სააზროვნო უნარების შესაბამისი.

ამოცანების სტანდარტიდან გამომდინარე ისეთი ამოცანები უნდა გვქონდეს, რომელიც შეფასდება; შევიმუშავეთ ზოგადი, თემტური და შინაარსობრივი კითხვები, დრაივში დავიწყეთ პროცედურების წერა.

No comments:

Post a Comment